Fredag!

Sitter här och halv sover. Gick upp vid 06.00 och vid halv åtta hämtade jag mina varor från Coop. Vi personal fick hämta varorna idag eftersom det var galet igår. Från morgon till kväll var där låååång kö! Stod folk i kö idag också men tyvärr lär de inte få mycket varor. Nästan ingenting kvar i butiken!

Handlade för mer än jag tänkt, man går där och tar och tar och tänker inte på priset, bara på att det är 50%. Men det är saker som behövs så nu har vi ett tag framöver! Iaf i torrvaror. Alla matvaror, som kött osv var slut igår och det packade jag inte på mig dagen innan eftersom vagnen skulle stå där över natten!

Kan fortfarande inte förstå, det var värre än Gekås Ullared en lönehelg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra denna dag?

2012-02-17 @ 10:31:39
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0