Dermalogica UltraCalming

Jag blev minst sagt överraskad när jag tittade i vårt brevinkast när jag kom hem. Paket från England. (Jag trodde USA!). Jag beställde i fredags och det kom idag. Förvånad och glad! Så snabbt!

När jag beställde produkterna från hemsidan så fick man även välja om man ville ha lite prover med eller om de skulle överraska en. Jag tog överraskning och man fick 4 små prover!

Även väldigt bra service då de svaras på mail nästan direkt. Så ett stort plus till Jersey Beauty Company.

Jag skickade efter tester på dessa produkter från ett svensk företag och även från detta företaget. Fick de svenska proverna för en vecka sen och tycker verkligen att de känns bra så bestämde mig för att klicka hem ett startsätt då jag känner att produkterna är dryga och varar länge. Jag fick även testerna från Jersey Beauty Company idag så har fullt med tester då man fick 2 eller 3 av varje sort. Perfekt!

Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0