Något jag älskar

I rubriken kan man få många tankar. Men det jag egentligen pratar om är att måla naglarna. Nu när jag har jobbat har jag inte haft målade naglar. Jag hade det sist för cirka 2 veckor sen i 2 dagar. Men det är inte likt mig, har alltid målade naglar och gillar att ha det. Så nu när jag är ledig några dagar får man passa på. Men jag tycker det har blivit svårare att välja vilken färg.. Jag har en del i min lilla box. Kanske blir det rött idag eller silver?

Har ni något som ni älskar att göra?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar också att måla naglarna, men tyvär så får jag varken ha långa naglar, konstnaglar eller nagellack eftersom jag utbildar mig till hudterapeut :(



Trevlig kväll!

2011-11-10 @ 17:09:53
URL: http://elidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0