Bloggar jag läser

På senaste tiden har jag börjat läsa och leta efter nya bloggar. Fastnar för en del mammabloggar. Det är så mysigt att läsa dem och man känner oftas hur mysigt det är med familj.

Kanske är det för man närmar sig själv (inte gravid & det tar nog något år till) som man tycker om att läsa dessa bloggar! Jag vet inte, men läser fler och fler!

Sedan finns det matbloggar, som man inte kan sluta läsa. Där är så mycket gott och jag älskar mat så de bloggarna är härliga. Oftast fina bilder också!

Sen finns det dem stora bloggarna som, Tyra, Kenza, Stina-Lee, Blondinbella osv.. Tycker mest om Tyras och det är den jag läser mest. De andra kan det gå dagar mellan. Blondinbella har jag aldrig läst förr men gör nu ibland. Gillar hennes entrepenörskap och allt hon klarar av att göra! Starkt och jag blir själv peppad!

och sen några andra också som jag har fastnat förr..

Nu hörs det som jag läser väldigt många. Men det gör jag inte, några läser jag varje dag och några ibland och oftast läser jag nya bloggar jag hittar under dagen!

Vilka läser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0