04,11

04,11 hörde jag något vid vår ytterdörr och att någon skulle lägga ner något i facket. Förstod inte vad eftersom vi har postfack på första våningen nu och vi ska inte få något in i dörren. Det slog mig efter en liten stund att det kanske var en morgontidning, ibland delar de ut gratis! Så jag gick upp och såg att det var morgontidningen. Men jag undrar fortfarande varför tidningsbäraren tar sig upp till tredje våningen för att lämna tidningen när han inte hade behövt gå ett enda trappsteg, utan lagt den i postfacket där nere..

Men jag klagar inte för då kunde jag bläddra lite i tidningen imorse, annars hade man sett den i eftermiddag när man skulle hämtat posten. Kanske var det de den snälla tidningsbärare tänkte på?


Kommentarer
Postat av: Carro

Varifrån skåne är du? :)

2011-11-10 @ 12:48:05
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0