Rosa, rosa, silver

Eftersom vädret är så underbart kommer jag vara ute idag, här kommer upp en del tidinställda inlägg under dagen..

Igår när jag var i affären så kom jag på att jag behövde en ny mascara plus att jag var sugen på nya nagellack. Gick där och snurra men bestämde mig för att cykla till en butik mitt i byn istället och tur var det. För på vägen dit kom jag på att jag fick presentkort av tjejerna i lördags i försenad födelsedagspresent, så det var bara att hämta det och använda en del av summan.

Det blev två rosa och ett silvrigt nagellack. Ett av de är skrikrosa och jag älskar det!

 

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 02:35:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0