Söndag

Igår var vi i Danmark, hela familjen. Vi åt på Hard Rock Café. Det var supergott, jag åt revben som var supergoda. Han som serverade oss berättade att Iron Maiden hade varit där dagen innan och ätit innan de dragit vidare till Sverige för deras konsert. Hade en trevlig dag, bilder kommer!

Idag har vi fixat köksbordet eller är inte helt klara men får ta det i veckan. Har slipat ner det och har grundat bordet. I veckan blir det att grunda stolarna + måla allt en gång. Sen klart! Kommer bli superbra! Även här kommer före & efter bilder när det är klart.

Mitt problem just nu är att jag inte orkar hämta kameran och koppla in den.. Ibland är man allt för lat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 02:54:57
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0