NÄR NÖDEN TAR ÖVER

Vi tog bussen från Genarp igår till Malmö och jag var tvungen att gå på toa. Kunde inte hålla mig längre. Så jag och Niclas fick hoppa av två hållplatser innan och jag fick springa in på Burger King, då var det kö där. Jag var nära att bara sätta mig i ett hörn men jag klarade det precis. Jag hade panik. Jag har nu ännu en gång lärt mig att inte dricka när jag åker bil/buss. För det blir samma visa hela tiden! och att bussen vi åkte hade tropisk värme på 800 grader gjorde det inte bättre. Svettet rann och jag paniken flög över mig!

Men det löste sig, vilken tur var! Sedan blev det en promenad på cirka 10 minuter till restaurangen. Men det var faktiskt skönt när man hade stått ut i den bussen i cirka en timme!

Panik är fan inte bra!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

fin blogg! :)

allt bra med dig?

2011-10-16 @ 18:47:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0