Gårdagens trevligheter!

Jag vaknade upp för cirka en timme sen med magknipp. Har fortfarande knipp när jag sträcker ut mig så får sitta som en säck (precis så som man inte ska sitta). Kan det vara för all mat som jag åt igår? Vi var i Malmö och firade Sara, vi åt fondue och det tog aldrig slut. Man fick in mer hela tiden, och sen kändes det så lite när man stoppar ner en liten bit i grytan. Men tacka vet jag vad mätt är nu. Jag var totalt svullen och hade kunnat lägga mig ner och somna. Tror de flesta från kvällen kände så. I alla fall fonduegänget!

Vi drog till Big Bowl och bowlade efter, och min ilska kom. Varför ville inte kloten som jag ville? Första rundan gick helt åt pipsvängen medan jag sedan fick in några bra! Såg dock inte hur det sluta då skärmen hann slocka innan jag hann ha koll på läget!

Tackar Sara och resten för en jättetrevlig kväll!

Glömde min kamera så här kommer två mobilbilder från Elysee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0