Såhär var thaimassagen!

Eftersom jag aldrig varit på thaimassage visste jag inte riktigt hur det var. Vilka kläder skulle man ta av sig. De kan inte så bra svenska men jag förstod att jag skulle ta av allt utom trosorna. Det var en ny kvinna som masserade mig idag som inte kunde någon svenska alls men det gick bra ändå för man pratar inte så mycket. Hon knådade ryggen, armarna, hela benen, hårbotten och lite i ansiktet. Det var superskönt men jag hade önskat att hon hade knådat lite mer på axlarna där jag alltid skapar knutor. Men jag visste inte hur uppläget var annars hade jag kunna nämna att jag ville ha lite mer där. I slutet fick jag lite på axlarna men inte så det trycktes ut riktigt så mycket som jag vill. Men över till thaimassagen, det var underbart skönt. Inte ofta man får massage på ben & armar men det gjorde verkligen susen. Så ett plus för dagens massage!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha va kul! Jag bor också i Sjöbo. xD

Och nu känner jag igen dig lite. Har du varit/är du kompis med Johanna Arvidsson?



Ja, det var en skum känsla att bli igenkänd på stan sådär, lite läskig. :P

Minns inte exakt, men en tre, fyra år sen.

2011-11-10 @ 14:30:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Johanna Edlund

sv: läser byggteknik nu som sista kurs innan jul, hur roligt som helst (min mening)! Vilken LYX med massage, det var ju inte igår vill jag säga.. ;-)

2011-11-10 @ 15:09:09
URL: http://johanna-edlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0