Solexsem?

Sitter just nu och njuter i skuggan, får vila mig lite från solen. Har sett att jag börjat få lite solexsem eller vad det nu är på halsen, fick det förra sommaren med och nu efter min dödsbrända hals i Australien tror jag att jag tyvärr gjort problemet värre. Men det gäller att smörja i sig rejält så ska det inte vara några problem. Får jag vägrar att sluta sola, sommaren är underbar!

Här ska vara en bild från Australien när jag hade bränt mig men tyvärr har jag inte den här och därför tänkte jag lägga in en bild som jag tog med webcamen men tror ni jag hittar var bilderna hamnar? Nej, så tyvärr blir det ingen bild!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-06-30 @ 17:59:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0