Söndag!

Igår var det jobb och sedan julbord. Var hemma redan vid midnatt eftersom vi och några andra var väldigt trötta och kunde åka bil hem så gjorde vi det. Julbordet var stort och en del att välja på, dock var Lars Kristers ingen höjdare, sömnpillar!

Jag är fortfarande väldigt trött eftersom fredagsnatten blev så dålig sömnmässigt så känner jag att jag inte sovit ut riktigt än, försökte sova nu i eftermiddags men det gick inte så bra. Får bli att ha sovmorgon imorgon då jag inte börjar förrän 15.00!

Nu blir det soffan hela kvällen, dock har det varit så hela dagen också. Inte varit utanför dörren och kommer inte gå ut idag heller!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0